Neden ''BEN''


Hayatta en çok karşılaştıgımız durumlardan birisidir insanın sürekli kendinden konuşması ve BEN kavramını kullanması. sorun demiyorum çünkü ben bir sorun olarak algılamıyorum. hele hele bir olaya vereceğimiz örnek BEN ile başlarsa düşünün karşıdakinin haline. ama bir taraftan da şöyle düüşünmek lazım. BEN değilse KİM? kendimi anlatmayacağımda kimi anlatacağım....


bana göre insanın en tabi hakkıdır kendinden bahsetmesi. çünkü enyakını kendisidir. söylediği acıyı yada sevinci yaşayan ve o anda duygulaırı tam olarak okuyabilgiği kendisidir. verdiğimiz örnekte çok az tanıdığımız birini kanıt olarak gösterirsek yanlış olur. onu ne kadar tanıyoruz ki onun duygusu yada durumu hakkında yorum yaparcasına örnekler veriyoruz.

bana katılın yada katılmayın.. en sağlam örnek hayattaki tecrübe vede deneyimlerimiz dir. yani kendimizdir, onun için sevgili arkadaşlar mümkün olmadıkça ben dışına çıkmayın olurmu

0 yorum:

Yorum Gönder